آشنایی با چند مدل چراغ راهنمایی
نوشته شده توسط : malih

بررسی ۷مدل چراغ راهنمایی

حتما  براتون پیش آمده که پشت چراغ قرمز راهنمایی گیر کردید و یا توی جاده، اطراف میدان و یا نزدیک تونل چراغ راهنمایی چشمک زن دیده باشید!ایا تا به حال فکر کردید که چراغ راهنمایی چقدر می تونه به روان بودن ترافیک و ایجاد امنیت در عبور و مرور کمک کند؟ و یا اینکه چراغ راهنمایی چند مدل دارد؟ در این مقاله سعی کردیم مدلها و کاربردهای چراغ راهنمایی را توضیح دهیم.

همانطور که می دانید چراغ راهنمایی رانندگییکی از تجهیزات ترافیکی بسیار مؤثر در کنترل ترافیک و نظم بخشی به عبور و مرور خودرو ها و عابرین پیاده می باشد. امروزه انواع بسیار متنوعی از چراغ راهنمایی در بازار وجود دارد. هر یک از آنها دارای ویژگی ها و کارایی هایمتفاوتی هستند. در عین حال، همه آنها دارای شباهت هایی هم هستند. برای مثال رنگ های استانداردی که در ساختار همه چراغ های راهنمایی به کار می روند عبارتند از سه رنگ قرمز و سبز و زرد. معنای هر کدام از این رنگ ها در همه چراغ ها کاملا مشترک است. در ادامه به بررسیچند نمونه از پرکاربردترین چراغ های راهنمایی می پردازیم.

  1. چراغ راهنمایی لامپی

قدیمی ترین نوع چراغ راهنمایی، چراغ راهنمایی لامپی است. البته با گذشت زمان، تغییرات فراوانی در میزان کیفیت آنها روی داده است. چراغ راهنمایی لامپی مانند سایر انواع چراغ راهنمایی معمولا دارای بدنه ای از جنس پلی کربنات و یا پی وی سی است. به همین دلیل مقاومت فراوانی در برابر شرایط جوی دارد. از مزایای آن می توان به دارا بودن قدرت پرتاب نور بالا و قیمت ارزان و مقرون به صرفه اشاره کرد.

  1. چراغ راهنمایی ال ای دی

همگام با پیشرفت تکنولوژی و در راستای رفع ایرادات موجود در چراغ راهنمایی لامپی، چراغ های دیگری موسوم به چراغ راهنماییLED وارد بازار فروش شدند. ال ای دی، نسل جدیدی از لامپ ها هستند که حداقل میزان مصرف انرژی را دارند عمر مفید این لامپ ها بسیار زیاد است. در واقع هر خانه از این نوع چراغ راهنمایی، متشکل از تعداد زیادی از ال ای دی است. همین امر مزیتی بسیار بزرگ به شمار می آید. چرا که در صورت سوختن یکی از این لامپ ها، چراغ راهنمایی همچنان قابل استفاده است.

در ادامه مقاله ما شما را با انواع چراغ های راهنمایی و نحوه کارکرد آنها آشنا مینماییم. در صورتی که برای مطالعه ادامه این مقاله مشتاق هستید می توانید اینجا کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: چراغ راهنمایی، قیمت چراغ راهنمایی رانندگی، چراغ راهنمایی چشمک زن، تولید کننده چراغ راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: